Witaj na moim blogu, mam nadzieję że znajdziesz tutaj coś dla siebie, być może nutę ukojenia, pocieszenia, lub jak to często bywa w życiu - motywację do przemyśleń... Zajrzałeś tu, więc jesteś wyjątkową osobą - i to miejsce jest ... dla Ciebie

Ten blog to zbiór moich myśli, wspomnień, marzeń, które trudno jest wypowiedzieć w zwykłych zdaniach. Tutaj możesz poznać część mojej osoby, mimo że nie znasz nawet mojego imienia. W tym świecie nazywam się Evan Olcan.
Niech tak zostanie, pozdrawiam.

Wiersze piszę dla siebie. Również dla siebie je publikuję na tym blogu. Sam jestem przewodnikiem swoich dróg. Dlatego wiersze pojawiają się tutaj z różną częstotliwością.

Jeśli chcesz pozostawić komentarz, będzie mi miło :) Jednak nie licz na rychłą odpowiedź - wszak jest to specyficzny blog :)

poniedziałek, 4 maja 2015

Nie myśleć...

„”
Zamglone westchnieniami niebo,
zgęstniało powietrze wiecznym szeptaniem.
Nie witać nic przez myśli.
Trudno, trzeba iść.
Gdzie?
Byle dalej, byle do przodu,
nie wolno zawrócić.
Dokąd poniosą nogi, zmęczone krętą drogą?
Ciąży plecak żelaznymi troskami.
Uderzyć głową w pień, niech zadrży ziemia.
Nie myśleć, nie myśleć, nie myśleć…
„”

7 komentarzy:

  1. każdy pod niebem swoim wygiętym od wspomnień , może złudzeń a pod stopami czas, który jeszcze do pokonania wciąż...:)

    pozdrawiam
    m

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym zaprosić do zapoznania się z moim blogiem. Jest on w dojść nietypowej tematyce, jednakże jest to moja historia, z którą chciałabym się podzielić. Nie robię tego, by wzbudzić jakieś współczucie, bo to nie o to chodzi. Sama daję sobie z tym wszystkim radę. Bardzo bym chciała, aby ten blog był dla innych oparciem, dla osób, które doskonale wiedzą o czym piszę, co czuję. W ten sposób będą mogli uchronić się przed popełnieniem najgorszych błędów…


    Zapraszam : http://bol-ktorego-nie-zapomnisz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem warto się wygadać, wylać z siebie gęstą maziugę złych myśli i wspomnień. Nawet najsilniejsi muszą czasem zwolnić, zatrzymać się, wyjawić to co czują. Ważne byś była silna ;)
      Dzięki za odwiedziny, już zaglądam ;)

      Usuń
  3. Witaj Mistrzu Słowa związanego z przyrodą i (zapewne) górami, ewentualnie innymi elementami jakie składają się na nasz piękny kraj.

    Zapraszam do mojego świata wierszy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to! Jest to wiersz który w pewnym sensie oddaje i mój klimat pisania. Zapraszam na voicesfromunderworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję kochani za komentarze, miło wiedzieć że komuś podoba się "bazgrolenie słowami" ;)
    Pozdrawiam Was gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za odwiedziny. Kiedyś na pewno odpowiem...