Witaj na moim blogu, mam nadzieję że znajdziesz tutaj coś dla siebie, być może nutę ukojenia, pocieszenia, lub jak to często bywa w życiu - motywację do przemyśleń... Zajrzałeś tu, więc jesteś wyjątkową osobą - i to miejsce jest ... dla Ciebie

Ten blog to zbiór moich myśli, wspomnień, marzeń, które trudno jest wypowiedzieć w zwykłych zdaniach. Tutaj możesz poznać część mojej osoby, mimo że nie znasz nawet mojego imienia. W tym świecie nazywam się Evan Olcan.
Niech tak zostanie, pozdrawiam.

Wiersze piszę dla siebie. Również dla siebie je publikuję na tym blogu. Sam jestem przewodnikiem swoich dróg. Dlatego wiersze pojawiają się tutaj z różną częstotliwością.

Jeśli chcesz pozostawić komentarz, będzie mi miło :) Jednak nie licz na rychłą odpowiedź - wszak jest to specyficzny blog :)

piątek, 31 lipca 2015

Powroty...

Witajcie,
znów długo milczałem.. Ale chyba powoli do tego się przyzwyczailiście :) A oto coś, co powstało w Sanoku...

""
Słońca śpiew,
posłuchaj jak szepce
San.
Styks Bieszczadów.
Opowieści sosnowych dam, i
bukowych dżentelmenów.
Zielona łuska wspomina,
że tu był
Zakierzoński Kraj...
Dziś wolny las i
zniewolone ikony - razem wołają do Boga
o deszcz łask.
Grodziska nie mówią,
milczą uparcie.
Przeminął ich czas.
I tylko gwiazdy gwiżdżą nocami, w takt muzyki...


""

12 komentarzy:

  1. Pomyśl może o jakiejś antologii swoich wierszy, bo mógłbyś w nich zawrzeć całą swoją wiedzę i miłość do gór, przyrody, lasów itp. Do tego jakiś fragment epickiego opisu co, gdzie i jak oglądać warto i ciekawa pozycja literacka gotowa.

    Oj tam, aj tam. :D Tak czasem mam, że napisze mi się jakiś właśnie taki wiersz, inspirowany jakąś myślą, słowem itp.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie pozdrawiam; miło znów czytać Twoje wiersze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami trzeba zrobić przerwę. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i odpocząć - by wrócić ;) Pozdrawiam ciepło Izo ;)

      Usuń
  5. Świetne. Widać, że nie wypadłeś sroce z pod ogona jeżeli chodzi o wiersze.
    Jeżeli masz ochotę to zapraszam do mnie, choć dopiero zaczynam. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło czyta sie takie słowa. Zajrzę chętnie do Ciebie przy najbliższej okazji ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Poezja to piękna rzecz, nie przepadam za tzw. poezją sielankową, ale ten utwór mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, przypadkowo trafiłem na tego bloga i z początku myślałem e to nic wielkiego pewnie... Lecz czytając Pańskie wiersze zobaczyłem jak potrafi pan dzielić się pieknem myśli spinanych w wiersze, zmotywowało mnie to do założenia blogu i podzielenia się z innymi swoimi wierszami.

    OdpowiedzUsuń
  8. To co Pan pisze jest piekne i zainspirowało mnie do stworzenia własnego bloga, dzielenie się pięknymi słowami spisanymi w wiersze. Pozdrawiam i życze częstej weny

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog specyficzny, bo nieregularnie prowadzony, bez oprawy i autor nie odpowiada na komentarze? No można i tak, choć ja bym to prędzej określiła mianem bloga zaniedbanego, a nie specyficznego. :) Pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :D
      Nie będę się bronił bo masz rację ;) Ale - tego nie da sie robić w dowolnym momencie ;) W każdej chwili można napisać przepis na pyszne ciasto lub mord doskonały ;) Z wierszem nie idzie tak łatwo...

      Pozdrowienia ;)

      Usuń

Dziękuję Ci za odwiedziny. Kiedyś na pewno odpowiem...